Jaaroverzicht 2017

2017 was een ongelooflijk druk jaar voor FBss. We hebben veel bereikt en dat allemaal binnen onze planning. Naast de dagelijkse werkzaamheden zijn we ook verhuisd en hebben we onze nieuwe werkruimte ingericht.

Om nog beter onze services af te stemmen op de behoeften van onze relaties is de werkvloer meer dan 35 % groter dan voorheen en werd de opslagruimte voor direct leverbare producten verdrievoudigd. In ons streven naar efficiëntie hebben we ook de flow van de processen verbeterd. Dat allemaal om nog beter in te spelen op de vragen van u, onze klant.

Zoals u weet is onze ambitie om maximaal services te leveren in overleg met onze klanten. Met het bedrijfsmodel dat we vandaag hanteren en de vernieuwingen die we hebben doorgevoerd, kunnen we deze uitdagingen aan.

Het spreekt voor zich dat bij dit alles FBss haar opdracht, revisie van platenwarmtewisselaars in de breedste zin van het woord, verder blijft uitbouwen. Onder meer volgens de doelstellingen van VCA en ISO 9001. Ook de operationele en de risicokosten beheren we zeer strikt. Dat maakt ons vandaag tot een gezonde en solide KMO.

Het is hoogtijd om onze voornemens 2018 uit te spreken: opnieuw willen we onze vastberadenheid, onze kennis, onze drive om voortdurend te verbeteren of opnieuw uit te vinden voor onze klanten waarmaken.

Bedankt voor de fijne samenwerking en het vertrouwen dat u in ons bedrijf heeft gesteld.

Hier kan u de gearchiveerde berichten terugvinden.

Enkele keren per jaar versturen wij een mailing met specifiek nieuws over ons. Wilt u deze ook graag ontvangen? Schrijf u dan nu in op onze mailing.